یک جای عادی

نوشته های من یا گاهی نوشته های خوبی که به چشم م میان

یک جای عادی

نوشته های من یا گاهی نوشته های خوبی که به چشم م میان

نوشتن ذهن م رو مرتب می کنه. شاید نوشته هام تاثیر مهم ی در زندگی کسی نداشته باشن اما حال خودم رو خوب میکنه. این نوشته ها شاید واقعیت نباشن و شاید باشن.

آدم ست دیگر

شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۱، ۰۵:۵۸ ب.ظ

یک آهنگی دارند david guetta  و will.i.am با اسم پایین. آدم گاهی که خیلی خسته ست باید پخش ش کند و تکرار کند nothing really matters. بعد چشم های ش را ببندد و راحت و بی خیال بخوابد.

  • محمد ابراهیمی

نظرات  (۲)

دلم یک خواب آسوده می خواهد..........

پیشاپیش سال نوت مبارک :)
پاسخ:
:-)
قسمت بشه از این خوابا ایشالا

همچنین
منم خیلی خستم ... دلم خیلی وقته یه همچین خوابی می خواد

پاسخ:
استیل آی نید دت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">