یک جای عادی

نوشته های من یا گاهی نوشته های خوبی که به چشم م میان

یک جای عادی

نوشته های من یا گاهی نوشته های خوبی که به چشم م میان

نوشتن ذهن م رو مرتب می کنه. شاید نوشته هام تاثیر مهم ی در زندگی کسی نداشته باشن اما حال خودم رو خوب میکنه. این نوشته ها شاید واقعیت نباشن و شاید باشن.

خیلی وقت ست ...

سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۱، ۰۵:۰۰ ب.ظ

داشتم برای ت نامه می نوشتم یادم آمد که خیلی وقت ست آدرس ت را عوض کرده ای و چیزی برای م ننوشته ای. می خواستم از احوالات این روز ها بگویم که چندان سخت هم نمی گذرد و بعد هم برای ت دو نقطه دی بکشم که نیش بازم را ببینی. ضمیمه ی نامه هم یک عکس قدیمی بگذارم از وقتی که موهای م کمتر سفید بودند و چال لپ های م وقت خندیدن بین چین های صورت گم نمی شد. که تو هم در جواب برای م بنویسی هنوز مثل گذشته خوشگل می خندی.

داشتم برای ت می نوشتم که دیشب وقتی آن گربه ی لاغر را جلوی در دیدم به یاد تو چند سوسیس کیلویی پنج و چهارصد برای ش بردم و بعد هم آمدم داخل خانه و بلند به تویی که در خانه نبودی گفتم که حاصل عشق بازی های بهاری ی که اوایل پاییز تمام می شوند گربه هایی ند که تلف می شوند. بعد تو از آشپزخانه صدای ت بلند می شد که چه اقای خوش ذوق ی و من به الکی تعریف کردن ت دلم خوش شود.

بعد تر برای ت تعریف می کردم که دیروز که باران آمده بود یاد بار اول دیدارمان افتادم. یادت هست؟ باران نم نم می زد و وقتی خداحافظی کردیم به هم پیام دادیم که چه باران قشنگی و یک دقیقه بعد سیل بود که از آسمان می بارید و چند دقیقه بعد تر ش تگرگ. چه کسی باورش می شد وسط بهار تگرگ بیاید؟ بعد تو در جواب م می نوشتی که  معجزه بود!

بعد در پایان نامه برای م پی نوشت بگذاری که نامه را مثل باقی نامه های ت در گلدان گذاشتم. آخر بوی دست ت به نامه مانده بود.

داشتم برای ت نامه می نوشتم اما یادم آمد خیلی وقت ست آدرست را عوض کرده ای.

  • محمد ابراهیمی

نظرات  (۴)

  • اندراحوالات من و اینجانب
  • ای جانم ،

    چقدر پر بود از حسهای قشنگ ، چقدر آدمو پر از عشق میکرد ، از چه المانهای خوبی استفاده کرده بودی برای انتقال حس ت . تگرگ توی بهار ، بوی دست ، عشق بازی گربه ها . نه ، خوب بود ، آقا یه امضا به ما بدی راه دوری نمیره ، میخوام داشته باشم ، وقتی نویسنده ء معروفی شدی به بقیه پز بدم :-) 

    خیلی بهم چسبید ) اینجا آیکون گل و بلبل نداری برات خرج کنم ؟ ( 

    :-)

    پاسخ:
    :-)
    آیکون گل و بلبل نداره ولی همین که گفتی کلی چسبید ش:-)
    با اینکه گفتی می روی
    باز هم گاه گاهی که دلم برایت تنگ می شود...
    می دانی دلتنگی یعنی چه؟
    گمان نکنم بدانی...
    هنوز هم وقت دلتنگی برایت یک اس ام اس
    یا به قولی پیامکی می فرستم
    و با تعجب به صفحه گوشی زل می زنم و
    می بینم که به دستت رسید
    اما
    جوابی به من می رسد که:
    شما؟!!!
    و این منم که بغضم شکسته می شود....
    پاسخ:
    انصافا اینا نظرارو بردار بکن پست وبلاگ ت
    دلم گرفت ...


    پاسخ:
    من که به این نرمی نوشتم :-)
    عاااااااالی بود
    نرم و صمیمی و گرم ...
    من که لذت بردم
    کاش مخاطب این نوشته هم میخوندش و بیشتر از من لذت میبرد
    پاسخ:
    :-)
    حالا مخاطب هم باید داشته باشه حتما؟
    همین طوری قبول نیست؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">