یک جای عادی

نوشته های من یا گاهی نوشته های خوبی که به چشم م میان

یک جای عادی

نوشته های من یا گاهی نوشته های خوبی که به چشم م میان

نوشتن ذهن م رو مرتب می کنه. شاید نوشته هام تاثیر مهم ی در زندگی کسی نداشته باشن اما حال خودم رو خوب میکنه. این نوشته ها شاید واقعیت نباشن و شاید باشن.

کسی او را جایی ندیده؟

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۱، ۰۵:۰۰ ب.ظ

یک ماه می گذرد از آخرین باری که با هم صحبت کردیم. آن روز حال من خراب بود و من انتظار داشتم که تو حال مرا درک کنی. شاید انتظار بی جایی بود. بالاخره تو فرق هایی با من داشتی و فرق های ت را من به وضوح می دیدم. و مثل همیشه بایست من می بودم که درک می کردم. از وقتی رفتی حرف زدن های م دیگر از بیست و سه کلمه در روز هم بیشتر نمی شود. یادت می آید آن روز که نشسته بودیم و برای م یک شمارنده کار گذاشتی و وقتی حرف های م تمام شدند گفتی همه ش پونصد تا. فکر کنم از همان وقت ها بود که کمی دل سرد شدی. اما خب پانصد تقسیم بر بیست و پنج هم می شود بیست. یعنی بیشتر از بیست برابر الان که تو نیستی صحبت می کردم. کمی انصاف داشته باش و اگر جایی این ها را می خوانی برگرد. میدانی که من را کجا پیدا کنی؟ همان اتاق همیشه گی مان. جایی که دور تا دور ش شیشه بود و آفتاب یک سره می تابید تا تو باشی. این نوشته ها را هم داده م در هر محله روی دیوار بزنند. البته نمی دانم سواد خواندن داری یا نه. ولی به قول خودت این نوشته ها بوی من را که می دهد. مردم ی که سواد دارید و این را می خوانید کسی از شما یک سایه ی بدون صاحب را ندیده؟

  • محمد ابراهیمی

نظرات  (۵)

aaaaaaaali bod mardi ke saye nadasht
پاسخ:
این مرد ه زندگی ش چطوری میشه ینی؟
اونم بدون سایه که تنها همدم ش بود...
هیچکس او را نمی بیند
هیچکس پیدایش نمی کند
مگر خودت !


پاسخ:
پس باید کل دنیا رو بگردم
  • اندراحوالات من و اینجانب
  • خوبه آدم سایه نداشته باشه ، مثل ومپایرها :-)
    پاسخ:
    اونوقت تابلو میشه آ :-)
    جالب نوشتی
    بعد از خوندنش فکرمو درگیر کرد
    !!!
    پاسخ:
    از چه لحاظ دقیقا در گیر کردش؟
    ینی وات هپند؟
    جملات اولش که منو برد به گذشته


    بعد هم که سایه ....و آفتاب ....و جالب بود
    اول فکر میکردم باید یه شخص باشه
    بعد دیدم سایه بود!!!!
    پاسخ:
    هووم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">